open

Меню

close

Рубрики

Новини

7.05.2015

Відбувся перший тренінг з навчання працівників Київського метрополітену спілкуванню з бійцями АТО

Основним складним моментом у спілкування з бійцями є емоційна складова та надто швидка, а часом агресивна реакція останніх на психологічні подразники. Про це йшлося під час тренінгу, організованому Комітетом з психологічної адаптації та соціальної реабілітації Асоціації народних волонтерів України.

«Бійці діють рішуче, часу на роздуми нема і деколи виявляють надто бурхливу реакцію на оточуюці події, адже «атошники» звикли реагувати швидко, вони не бачать решти, не бачать що людина просто виконує свої обов’язки», — пояснила психолог Наталя Саратовцева.

За словами співголови Комітету з психологічної адаптації та соціальної реабілітації АНВУ Олени Нагорної, люди, що мешкають в звичному середовищі повинні зрозуміти, що все що відбувалося з бійцями на війні дуже важко переноситься у мирному житті.

«Ми радимо говорити спокійно, кілька разів повторюючи наші прохання, ми просимо наших співгромадян контролювати власні емоції, зважаючи на те, що хлопцям що повернулися з війни, контролювати свої емоції доволі складно» —  наголосила волонтер.

У АНВУ позитивно оцінили перший тренінг та не збираються «ставити галочку в списку подій». Є необхідність ввести планові заняття з особовим складом метрополітену та проводити подібні тренінги і надалі.

Нагадаємо, питання про необхідність такого навчання волонтери почали порушувати після кількох скандальних випадків у столичному метрополітені. Ситуації розвивалися за типовою схемою – розмова на предмет можливості безоплатного проїзду бійців переростала в конфлікт.

Вирішити проблему по суті поки не вдається. Довідки про повернення з фронту, які демонструють бійці, не є підставою для пільгового проїзду. Таке право дає лише посвідчення учасника бойових дій, а отримати його через бюрократичні зволікання можуть далеко не всі і не одразу.

top