open

Меню

close

Рубрики

Комітет кадрової політики

Головною метою створення Комітету є: 

  • Реалізація послідовної, зрозумілої і відкритої політики (методології) управління персоналом на державній службі.
  • Створення та реалізація професійної державної служби, заснованої на кращих світових практиках, цінностях та принципах. В тому числі лобіювання забезпечення відкритості персональної інформації про державних службовців.
  • Підвищення статусу держслужбовця.
  • Побудова діючої системи аналізу, контролю та впливу на державну політику у сфері управління персоналом;
  • Підвищення стандартів та впровадження систем управління на державній службі (Міноборони включно).
  • Впровадження кращих світових практик державного управління.

 

Завданнями комітету є:

 

  1. Органи, організації і відомства блоку забезпечення безпеки:
  • Надання «рекомендацій» щодо кадрових рішень (як по факту прийнятих рішень, так і рекомендацій щодо їх здійснення). Пошук та рекомендація Кандидатів на зайняття відповідних посад.
  • Побудова ефективних каналів комунікації та взаємодії з силовими відомствами щодо обміну персональними даними. Побудова ефективної системи комунікації щодо персональної інформації.
  • Розробка кадрових програм:
    • Підготовки кадрів
    • Мотивації персоналу
    • Оцінка ефективності
  • Здійснення контрольних заходів направлених на виявлення і перевірку репутації, благонадійності, професійних навичок, а також патріотизму і джерел доходів новопризначених держслужбовців (з використанням поліграфу включно). Проведення спільних програм набору.
  • Впровадження поліграфу та інших систем оцінки, як обов’язкового етапу відбору.
  • Розробка рекомендацій щодо вдосконалення системи підготовки особового складу силових структур та інших органів системи державного управління.
  • Сприяння удосконаленню системи підготовки особового складу силових структур та інших органів системи державного управління.
  • Проведення навчання, тренінгів, громадський контроль, розроблення аналітичних матеріалів щодо вивчення міжнародного досвіду і т.д.

2. Система державного управління

  • Здійснення заходів контролю та підтримки реалізації реформ. Інформування про нагальні проблеми та порушення
  • Аудит, експертна оцінка чи розробка пропозицій щодо реформування системи державного управління. І, відповідно, витребування необхідних повноважень та підтримка інституційної спроможності державних органів (включаючи лобі змін до законодавства), в чиїй компетенції знаходяться питання реформування системи державного управління. В окремих випадках рекомендації щодо скорочення.
  • Сприяння побудові професійної державної служби на цінностях, принципах та з урахуванням кращих світових практиках з метою забезпечення ефективної роботи системи державних органів й відповідно до їх компетенції (елементи: системи оцінки ефективності держслужбовців, система мотивації та винагород, система навчання).
  • Сприяння вдосконаленню національної нормативної бази та законотворчої діяльності.
  • Здійснення діяльності, направленої на відділення політики від професійної державної служби (розмежування політичних та адміністративних посад); забезпечення політичної нейтральності державної служби; сприяння притоку професійних, патріотичних та політично нейтральних громадян).

Голова комітету: Денис Калачов

top